旅遊分享

環遊世界AD

環遊世界好去處

環遊世界吧

2015年7月5日 星期日

Google 快訊 - 環遊世界

Google
環遊世界
即時更新 2015年7月5日
新聞
香港蘋果日報
... 個女仔返屋企時,聽到佢前男友打來箍煲嘅對話內容就更加O嘴,個女仔話:「我嘅目標係搵一個識得八國語言嘅男友,我要一個男友係可以帶我環遊世界
Google Plus Facebook Twitter 標記為不相關
on.cc東網 (註冊)
她向前男友稱自己的目標是找一名懂八國語言的男友,「你雖然又識法文,又識意大利文,但係唔夠囉,我要一個男友係可以帶我環遊世界,而唔受語言限制 ...
Google Plus Facebook Twitter 標記為不相關
您訂閱了 Google 快訊,因此收到這封電子郵件。
RSS 透過 RSS 資訊提供接收這項快訊
提供意見

沒有留言:

張貼留言